Zyskaj więcej masy z tymi poradami na temat budowania mięśni!

ranking suplementów na mięśnie

Niewielu ludzi nie ma ochoty patrzeć w lustro i widzieć absulantów z sześciopakiem i ramiona boga. Możesz osiągnąć ten rodzaj ciała dla siebie, jeśli poświęcisz czas, aby nauczyć się, jak zacząć. Ten artykuł jest dobrym miejscem do rozpoczęcia pracy nad swoim boskim ciałem.

Uzyskanie partnera treningowego może drastycznie poprawić wyniki w zakresie budowy mięśni. Twój partner może być cennym źródłem motywacji do trzymania się sesji treningowej i zachęcania cię do maksymalizacji wysiłków podczas treningu. Posiadanie niezawodnego partnera, z którym możesz pracować, może również pomóc w utrzymaniu bezpieczeństwa, ponieważ zawsze będziesz mieć tropiciela. Mleko to wspaniały napój, który oferuje wiele witamin, które są potrzebne, gdy próbujesz budować mięśnie. Słyszeliście jako dziecko, że picie mleka sprawi, że dorośniecie i odkryli, że tak samo jest z dorosłymi i mięśniami. Ciesz się 3 filiżankami dziennie, a to ci pomoże.

Zaspokój, jeśli chcesz zbudować mięśnie. W przeciwieństwie do tego, co myślisz, spanie to idealny czas, aby mięśnie zaczęły się naprawiać i zaczęły zwiększać masę mięśniową. Jeśli nie uzyskasz odpowiedniego snu i odpoczynku, możesz nie tylko zranić siebie, ale także zrujnować szkolenie, które już ukończyłeś.

Regularnie masuj mięśnie. Możesz to zrobić samodzielnie, korzystając z wałka z pianki, piłki tenisowej lub innego narzędzia, które pomoże zmniejszyć sztywność mięśni. Można nawet rozważyć pójście na regularne masaże w salonie. Cokolwiek używasz; musisz regularnie rozluźniać mięśnie.

Powinieneś rozważyć zatrudnienie osobistego trenera. Trener osobisty jest przeszkolony w zakresie ćwiczeń, które pomogą Ci budować mięśnie. Twój osobisty trener pomoże ci także z różnymi wskazówkami, takimi jak to, co powinieneś jeść, a także porady uzupełniające. Oprócz tego Twój osobisty trener popchnie Cię, gdy będziesz musiał zepchnąć go, by pomógł Ci zbudować mięśnie.

Jedz dużo węglowodanów. Jeśli po ciężkich treningach twoje ciało nie będzie cierpiało na glukozę, twoje ciało będzie wykorzystywać tkankę mięśniową do produkcji białek i węglowodanów, likwidując ciężką pracę. Trzymaj się z daleka od diet niskowęglowodanowych i spożywaj odpowiednią ilość węglowodanów, biorąc pod uwagę intensywność ćwiczeń – być może kilka gramów węglowodanów na kilogram masy ciała każdego dnia.

Odpowiedni odpoczynek jest ważny dla twojego programu budowania mięśni. Twoje ciało może najlepiej wykonywać ćwiczenia ze zmęczenia mięśni podczas odpoczynku, więc upewnij się, że masz co najmniej 8 godzin snu na noc. Nieprzestrzeganie tego może nawet spowodować poważne obrażenia, jeśli twoje ciało przestanie być zmęczone.

Spożywanie koktajlu proteinowego po wysiłku jest bardzo ważne. Koktajl proteinowy dostarcza organizmowi składników odżywczych niezbędnych do odbudowy włókien mięśniowych i przyspieszenia wzrostu mięśni. Koktajle białkowe powinny mieć proporcję 2: 1 węglowodanów do białka, aby były jak najbardziej korzystne.

Pamiętaj, że nigdy nie jest dobrym pomysłem, aby użyć skali, aby określić swoje postępy, gdy próbujesz budować mięśnie. Jeśli zauważysz, że twoja skala powiększa się, pamiętaj, że możesz tracić tłuszcz, jednocześnie zyskując mięśnie. Ponieważ mięsień waży więcej niż tłuszcz, jest to znajome miejsce dla wielu osób, które starają się wykonywać obie czynności w tym samym czasie. Zmierz wyniki za pomocą tego, co widzisz w lustrze, a nie tego, co widzisz na skali.

Rozpocznij nowe życie już dzisiaj, koordynując wskazówki, które znalazłeś tutaj, aby zbudować plan, który pomoże ci odnieść sukces. Zanim się zorientujesz, marzenie o sześciopaku abs i boskim ciele może być rzeczywistością, gdy spojrzysz w lustro. Możesz to zrobić – wymaga to ciężkiej pracy i edukacji.