Tabletki na zwiększenie masy mięśniowej

ranking suplementów na mięśnie

Dowiedz się wszystkiego o budowaniu mięśni w tym artykule

Budowanie mięśni jest trochę trudne, jeśli nie wiesz od czego zacząć. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak dostać się do budowania mięśni. Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć zakładać mięśnie, postępuj zgodnie z poniższym artykułem i znajdź się na drodze do budowania mięśni już dziś!

Będziesz mógł szybciej budować mięśnie, jeśli robisz sobie przerwy między treningami, dni w przeciwieństwie do codziennego treningu. Powodem tego jest to, że mięśnie leczą się i rosną podczas odpoczynku, a nie podczas ćwiczeń. Stwórz procedurę treningu, która zmienia się pomiędzy dniami treningu i odpoczynku.

Dostosuj swoją dietę w zależności od tego, ile ćwiczysz. Chcesz jeść tyle, ile potrzeba, aby zyskać około funta tygodniowo. Pomyśl o różnych sposobach na zwiększenie spożycia kalorii. Zrób to przez dwa tygodnie, a jeśli nadal nie widzisz zmiany wagi, możesz zwiększyć jej spożycie jeszcze bardziej.

Przygotuj białko przed rozpoczęciem treningu. Niezależnie od tego, czy masz kanapkę z około 4 uncji mięsa na lunch, batonik proteinowy czy wstrząs, ważne jest, aby pamiętać, że synteza białek jest ważna dla budowania mięśni. Przygotuj swoje białko od około pół godziny do godziny przed rozpoczęciem treningu, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Podczas treningu, upewnij się, że masz dużo czasu, aby się nawodnić. Jeśli podczas treningu nie wypijesz wystarczającej ilości wody, wydajność spadnie. Warto również rozważyć wypicie napoju sportowego zamiast wody, ponieważ napoje sportowe są wypełnione elektrolitami, które uzupełniają minerały, które traci organizm, gdy się poci.

Porozmawiaj z lekarzem o tym, które suplementy są bezpieczne dla Ciebie. Możesz być w stanie wzmocnić wysiłek budowania mięśni z kreatyną i innymi rodzajami suplementów, ale musisz wiedzieć, czy są one zdrowe. Przyjmowanie suplementów to kwestia, którą należy omówić z lekarzem, aby móc bezpiecznie budować mięśnie i w zdrowy sposób.

Powinieneś całkowicie wywierać nacisk, wykonując ćwiczenia podnoszenia ciężarów, aby zmaksymalizować wyniki przyrostu masy mięśniowej. Zrób to, zmuszając się do robienia kolejnych powtórzeń, aż absolutnie nie możesz. To wysyła jasny sygnał do twojego ciała, że ​​potrzebujesz więcej mięśni. Pamiętaj, aby uzyskać pomoc od obserwatora, aby nie spadł nagle na wagę, gdy skończysz.

Powinieneś rozważyć zatrudnienie osobistego trenera. Trener osobisty jest przeszkolony w zakresie ćwiczeń, które pomogą Ci budować mięśnie. Twój osobisty trener pomoże ci także z różnymi wskazówkami, takimi jak to, co powinieneś jeść, a także porady uzupełniające. Oprócz tego Twój osobisty trener popchnie Cię, gdy będziesz musiał zepchnąć go, by pomógł Ci zbudować mięśnie, popatrz również na nasz ranking suplementów.

Jeśli zamierzasz wykonywać ekstremalne ćwiczenia sercowo-naczyniowe, wstrzymaj trening siłowy na jakiś czas. Cardio ma zasadnicze znaczenie dla dobrej kondycji, ale zbyt duży wysiłek fizyczny może zniweczyć twoje próby zwiększenia sił poprzez trening siłowy. Jeśli zwiększanie masy i siły mięśni jest twoim głównym celem, trzymaj się treningu oporowego.

Kiedy pracujesz nad rozwojem mięśni, nie licz na skali, aby powiedzieć ci, co robisz. Musisz poświęcić czas na pomiar tkanki tłuszczowej, aby dowiedzieć się, co robisz. Jeśli twoja waga wzrośnie lub pozostanie taka sama, może to oznaczać, że zmieniasz wiotkie tkanki tłuszczowe w twarde jak skała mięśnie.

Jak już zauważyłeś, możliwe jest budowanie mięśni i nie jest to bardzo trudny proces, jeśli jesteś oddany i postępuj zgodnie z poradą, którą przeszedłeś. Jeśli użyjesz tego, czego się nauczyłeś i ciężko pracujesz przy budowaniu mięśni, zauważysz, że te mięśnie rosną w mgnieniu oka!