Szybkie i skuteczne metody na poprawę sylwetyki

ranking suplementów na mięśnie

Więc chcesz spróbować swoich sił w fitness? Czy wiesz coś o tej aktywności? Czy wiesz o różnych rodzajach procedur, z których możesz korzystać? Czy wiesz, co pociąga za sobą wielki rutyny? Jeśli te pytania budzą więcej pytań, niż możesz odpowiedzieć, spróbuj spojrzeć na poniższe wskazówki.

Nie zapisuj się na widok członkostwa w siłowni niewidocznym. Siłownie mogą różnić się bardzo pod względem wystroju, atmosfery, ostrości i wyposażenia. Poczucie siłowni może mieć ogromny wpływ na to, jak często jedziesz. Upewnij się, że podoba Ci się układ, udogodnienia, a nawet inne osoby. Jeśli siłownia nie jest dla ciebie odpowiednia, nie pójdziesz, więc upewnij się, że sprawdzasz ją osobiście.

Trening maratonu może nie być łatwym zadaniem. Spróbuj ustawić małe cele, aby osiągnąć każdy tydzień, który ostatecznie doprowadzi Cię do maratonu 5k. Dla niektórych pokonanie tej odległości wymaga niewielkiego wysiłku, ale dla innych może się wydawać, że wspinamy się na Mount Everest. Każdego dnia bierz się na małe spacery lub biegi i naciskaj, aby każdego tygodnia robić to coraz dalej.

Doskonałym sposobem na dopasowanie jest wycięcie zwykłej sody z diety. Picie zwykłej sody jest prawie równoznaczne z piciem cukru. To zdecydowanie nie ułatwi żadnego celu fitness. Zamiast tego przejdź na dietę sodową lub jeszcze lepiej, przejdź na wodę.

Podnoszenie ciężarów to doskonały sposób na dopasowanie. Jeśli wcześniej nie podnosiłeś ciężarów, powinieneś zacząć od czegoś lekkiego, na przykład jednego funta. Za pomocą hantli zrób zestaw dziesięciu wind lub powtórzeń. Jeśli możesz bardzo łatwo podnosić hantel, powinieneś podnieść się do wagi cięższej, aż znajdziesz taką, która zapewnia wystarczający opór bez bycia zbyt ciężkim.

Podnośniki na ramiona to dobry sposób na szybkie treningi i wzmocnienie górnej części ciała. Po prostu siadaj na krześle, łóżku, stole lub dowolnej podwyższonej powierzchni, która jest tej samej wysokości co środkowa sekcja podczas siadania i stań przed nią. Następnie weź ramiona i umieść je za sobą na powierzchni. Przykucnij trochę, aż ramiona ugną pod kątem 90 stopni, a następnie podniosą się. Powtórz 10 razy dla 3 zestawów.

Aby uzyskać maksymalny trening pływania, skup się na zwiększeniu elastyczności kostki. Elastyczne kostki powodują więcej ruchów przypominających płetwy pod wodą i dzięki temu pływają znacznie szybciej. Aby zwiększyć swoją elastyczność, siadaj boso po podłodze z wyciągniętymi nogami i piętami na podłodze. Skieruj palce u stóp prosto, a następnie z powrotem w kierunku swoich łydek. Zrób to przez co najmniej 1 minutę dziennie.

Spróbuj zwiększyć prędkość stopy w sportach szybkościowych wykonując ćwiczenia stóp. Zacznij od rozłożenia stóp na szerokość biodra i umieszczenia dłoni po bokach. Wyciągnij jedną nogę przed siebie i dotknij jej drugą ręką, a następnie opuść ją z powrotem na podłogę. Zrób to samo z drugą ręką i stopą, z wyjątkiem tego, że robisz to z tyłu. Wykonuj te czynności przez około 20 sekund. Postaraj się przyspieszyć je, aby uzyskać maksymalne wyniki.

Zachowaj ostrożność, jeśli bieganie jest Twoją preferowaną techniką fitnessu, ponieważ jego korzyści zdrowotne mogą zostać zrównoważone przez uszkodzenie ciała, które może powodować z czasem. Aby zminimalizować szkody, rozważ zmniejszenie milażu o połowę przez siedem dni, raz na sześć tygodni. Uruchamianie tylko połowy tego, do czego przyzwyczaja się twoje ciało, da twojemu ciału szansę na powrót do zdrowia po poprzednich treningach i pomoże ci uniknąć trwałych uszkodzeń.

Czy teraz rozumiesz, co sprawia, że ​​fitness jest dobrą aktywnością? Czy wiesz o rutyny i jak zrobić własną rutynę? Jeśli masz pomysł, jak odpowiedzieć na te pytania teraz, to przeczytałeś i zrozumiałeś, co trzeba zrobić, aby stworzyć dobrą rutynę fitness dla siebie.