Popraw swój plan treningowy

ranking suplementów na mięśnie

Sprawność fizyczna powinna być przyjemna. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że mogą się dobrze bawić, wzmacniając swoje ciało. Poniższe porady wprowadzą Cię w ekscytujące sposoby, w jakie kondycja może zostać włączona do twojego życia i poprawić ogólny stan zdrowia. Tylko ty możesz podjąć decyzję, by być zdrowym.

Niezwykle ważną częścią programu ćwiczeń jest regularny odpoczynek. Daje to twoim mięśniom szansę na naprawienie wszelkich uszkodzeń, które doznały. Jeśli nie będziesz regularnie odpoczywać, najprawdopodobniej doznasz obrażeń, które mogą Cię odbić od treningu o wiele dłużej niż jeden dzień.

Za każdym razem, gdy wykonujesz ćwiczenia brzuszne, pamiętaj o wykonaniu ćwiczeń z powrotem. Jeśli to zrobisz, nie będziesz mieć bólu pleców – zbyt wiele ćwiczeń brzucha może powodować ból pleców i słabą postawę. Nie skupiaj się na jednym obszarze ciała i zaniedbuj inne obszary, upewnij się, że masz zrównoważony trening.

Unikaj zbytniego wysiłku, jeśli nie uda ci się osiągnąć celu lub nie będziesz miał wolnego dnia. Od czasu do czasu wszyscy potrzebujemy przerwy. Ważną rzeczą jest nie brać jednego dnia awarii, jako powód, aby całkowicie zrezygnować. Fitness to coś, co będziesz robić do końca życia. Podobnie jak mycie zębów, tylko dlatego, że opuściłeś dzień, nie oznacza, że ​​przestajesz na zawsze.

Domowe siłownie mogą wydawać się drogie, ale możesz stworzyć niewielką siłownię w domu o mniej niż myślisz. Bieżnia, rower treningowy i zestaw obciążników kosztować będą tylko kilkaset dolarów. Chociaż lokalna siłownia może oferować o wiele więcej, większość ludzi nie ma czasu na codzienną gimnastykę.

Kiedy poczujesz oparzenie, wróć następnego dnia, aby uzyskać więcej! Ćwiczenie do tego stopnia, że ​​czujemy, że może nas bardzo boleć przez kilka dni. Najlepszym sposobem, aby temu zapobiec lub przynajmniej go zminimalizować, jest ponowne ćwiczenie następnego dnia i następnego dnia. Rozsądne może być łatwiejsze, ale nie rezygnuj ze wszystkich ćwiczeń.

Prześladujesz i unikasz określonego rodzaju ćwiczeń? To jest jeszcze jeden powód, dla którego warto zacząć działać i kontynuować. Niechęć do wykonywania ćwiczenia jest niemal pewnym wskaźnikiem, że jesteś słaby w tym konkretnym obszarze – tym bardziej powód, aby zacząć i pokonać swoją niechęć.

Jeśli pomysł regularnego treningu na siłowni lub w klubie zdrowia pozostawia ci zimne stopy, szukaj rekreacyjnych zajęć, które są zarówno energetyzujące, jak i ekscytujące. Wspinaczka skałkowa staje się coraz bardziej popularna w siłowniach i centrach fitness i oferuje doskonały trening mięśni ramion, nóg i pleców.

Bycie niespokojnym nie zawsze jest złe. Badania dowiodły, że ludzie, którzy się wiercą i poruszają, wydają się być chudsi niż ci, którzy są w stanie siedzieć nieruchomo przez dłuższy czas. Dzieje się tak, ponieważ ruch i wiercenie spalają kalorie i pomagają w utrzymaniu niechcianych kilogramów.

Upewnij się, że nasze mięśnie brzucha ćwiczą również „niewidoczne” mięśnie brzucha podczas wykonywania ćwiczeń brzusznych. Pod mięśniem o szesciopalczkowym mięśnie brzucha znajdują się mięśnie brzucha odpowiedzialne za utrzymywanie brzusznego stanika. Aby prawidłowo je wykończyć, użyj procedury próżniowej. Pociągnij pępek w kierunku kręgosłupa i przytrzymaj go przez około 10 minut, jednocześnie oddychając normalnie. Zrób to około 5 razy.

Wypracowanie nie musi być nudne, nudne lub irytujące. Powyższe wskazówki dostarczają cennych informacji na temat ustawiania i osiągania celów fitness. Uzyskanie zdrowia i dopasowanie nie musi być trudne, gdy znajdziesz coś, co naprawdę lubisz robić.