Jakie błędy popełniamy przy odchudzaniu?

ranking suplementów na mięśnie

Jednym z największych błędów, które ludzie popełniają, gdy chodzi o utratę wagi, jest fakt, że uważają, że mogą utrzymać swoje obecne spożycie kalorii i schudnąć. Jest to absolutnie nieprawdziwe, ponieważ nawet ważniejsze od ćwiczeń jest odpowiednia dieta. Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać więcej informacji.

Utrzymanie motywacji jest kluczem do utraty wagi. Brzmi prosto, ale jest absolutnie konieczne. Ustaw sobie realistyczne cele. Staraj się nie robić programów treningowych i dietetycznych, które będą trudne do przekonania się do przestrzegania. Możesz schudnąć wolniej niż chcesz, ale powinno być znacznie łatwiej utrzymać wagę.

Staraj się nie jeść całego jedzenia na talerzu. Zignoruj ​​porady, z którymi dorastałeś. Nie czyść talerza podczas każdego posiłku. Spróbuj coś na nim zostawić. Zwróć uwagę na swoje ciało. Powie Ci, kiedy będziesz pełny. Nie jedz poza tym punktem.

Nie pomijaj posiłków, jeśli chcesz schudnąć. Chociaż możesz pomyśleć, że pomijanie jednego lub dwóch posiłków pomoże ci zrzucić wagę, tak nie jest. Nawet jeśli nie jesteś głodny, spróbuj zjeść coś co najmniej trzy razy dziennie.

Kiedy otrzymujesz porady od nikogo na temat odchudzania i ćwiczeń, powinieneś dobrze się im przyjrzeć. Jeśli mają nadwagę, może warto rozważyć uzyskanie porady od kogoś innego. Powinieneś skonsultować się z kimś, kogo znasz z doświadczeniem w odchudzaniu, aby uzyskać najlepsze wskazówki.

Staraj się nie robić zakupów spożywczych, gdy jesteś głodny. Być może już to słyszałeś i jest to absolutnie prawdziwe. Zawsze idź do sklepu z pełnym żołądkiem. Głód może odciągnąć Cię od listy zakupów i kupić rzeczy, których nie potrzebujesz. Niezdrowe jedzenie będzie wtedy znacznie trudniejsze do pokonania.

Śledź swoją wagę i inne pomiary z tygodnia na tydzień. Śledzenie twoich postępów może być świetnym motywatorem. Możesz również nagrać swój obwód talii i inne ważne pomiary. Ludzie, którzy dokumentują swoje wysiłki, odnoszą większe sukcesy z powodu utraty wagi.

Unikaj diet. Aby odnieść sukces i być zdrowym na dłuższą metę, nie można po prostu sporadycznie przerwać dietę. To jest naprawdę niezdrowe, aby ważyć na wadze w górę iw dół. Zamiast tego powinieneś patrzeć na zdrowie jako zmianę stylu życia. Skoncentruj się na spożywaniu pożywnych pokarmów, które będą stanowić paliwo dla twojego organizmu, a także będziesz mieć energię i zdrowie na dłuższą metę, a nie jako szybki środek deprawacji, aby schudnąć.

Upewnij się, że kontynuujesz nowy program przez co najmniej 30 dni przed jego zamknięciem. W ten sposób organizm dostosowuje się i dostosowuje do nowych rutynowych czynności i zmian w swoim stylu życia. Twoje ciało jest stworzeniem z przyzwyczajenia, a wypracowanie nawyków wymaga czasu.

Próbuję stracić na wadze? Upewnij się, że pijesz dużo wody, szczególnie przed posiłkiem. Picie pełnej szklanki wody przed jedzeniem często pomaga wielu ludziom jeść mniej. I następnym razem, gdy masz ochotę sięgnąć po przekąskę, upewnij się, że trafiłeś w fontannę – czasami, kiedy nasz mózg mówi nam, że jesteśmy głodni, naprawdę jesteśmy spragnieni.

Jednym sekretnym pokarmem do utraty wagi jest awokado. Są pełne błonnika, który pomaga czuć się pełnią szybciej i pozostać w pełni przez dłuższy czas, są również bogate w zdrowe tłuszcze. Jedzenie awokado pomoże ci znaleźć doskonałą alternatywę dla mięsa i możesz eksperymentować z wieloma różnymi przepisami.

Aby to podsumować, nie chcesz być pochwycony przez jakiekolwiek pomyłki, jeśli chodzi o utratę wagi. Niezwykle ważne jest, abyś jak najlepiej wykorzystał swój czas, a najlepszym sposobem na to jest przeczytanie i wdrożenie porad ekspertów, jak podano w tym artykule.