Jak osiągać dobre wyniki na siłowni?

ranking suplementów na mięśnie

Budowanie mięśni może być wykorzystane do osiągnięcia zdrowia i siły lub osiągnięcia hollywoodzkiego ciała. Jakiekolwiek motywacje dla twojego zainteresowania budowaniem ciała, będziesz musiał nauczyć się, jak zrobić to właściwie dla maksymalnej korzyści twojego czasu i wysiłków. Czytaj dalej, aby uzyskać porady ekspertów na temat prawidłowego budowania mięśni.

Celuj w dużą liczbę powtórzeń o średniej intensywności podczas treningu. Dla każdego wykonywanego ćwiczenia spróbuj wykonać od 10 do 15 powtórzeń, pozostawiając mniej niż jedną minutę pomiędzy poszczególnymi zestawami. Powoduje to, że kwas mlekowy gromadzi się w mięśniach, co sprawia, że ​​”czujesz oparzenie”, jednocześnie pobudzając wzrost.

Spożywaj więcej kalorii każdego dnia. Jeśli próbujesz uzyskać trochę masy mięśniowej, będziesz musiał jeść więcej. Upewnij się, że te kalorie pochodzą ze zdrowej żywności, nie pozwól sobie na wypełnienie tylko śmieciami, to w ogóle ci nie pomoże.

Oblicz dzienne spożycie białka. Musisz spożywać około jednego grama białka na każdy kilogram masy ciała każdego dnia. Spożywanie odpowiedniej ilości białka zwiększy przyrost mięśni uzyskiwany z treningu siłowego, który robisz. Zróżnicowanie konsumpcji trochę tu i tam nie ma większego znaczenia, ale należy dążyć do tej samej ilości dziennie.

Nie należy próbować ekstremalnego treningu cardio z treningiem siłowym. Zrobione w granicach rozsądku, ta kombinacja może być naprawdę korzystna dla twojego zdrowia, ale gdy zostanie dokonana w ekstremalnych modach, może stać w sprzeczności ze sobą, minimalizując wyniki, które widzisz z jednego z nich. Wybierz jeden, aby się skupić i bądź przygotowany na regularną pracę nad nim.

Aby zbudować mięśnie, ważne jest, aby zachować szczegółowe zapisy swoich postępów i tego, jak się tam dostałeś. Poświęcając czas na zanotowanie kilku notatek dotyczących ćwiczeń i powtórzeń wykonanych podczas każdej sesji treningowej, będziesz w stanie konsekwentnie budować na tym, co już zrobiłeś, i nadal rosnąć mocniej i budować więcej mięśni.

Przed treningiem wypij wstrząs wypełniony aminokwasami wraz z węglowodanami i białkiem. To zwiększy sposób, w jaki twoje ciało radzi sobie z białkiem, i pomoże ci uzyskać wygląd, którego pragniesz. W każdej chwili spożywasz płynny posiłek; twoje ciało będzie wchłaniało je szybciej niż jedzenie zwykłego posiłku.

Upewnij się, że wykonujesz martwy ciąg w swoim trybie treningu. To ćwiczenie powoduje uwolnienie bardzo dużej ilości hormonów, co jest niezbędne do maksymalnego wzrostu mięśni. Deadlift wykorzystuje praktycznie każdą większą grupę mięśni. Ci, którzy zaczynają robić martwego ciągu, zazwyczaj widzą przyrosty mięśni bardzo szybko.

Nawodnienie jest istotnym elementem budowania mięśni. Możesz zranić mięśnie, jeśli nie utrzymujesz dobrego nawodnienia organizmu. Właściwe nawodnienie odgrywa również kluczową rolę w utrzymaniu i zwiększaniu masy mięśniowej, co czyni go ważnym czynnikiem z wielu powodów.

Podnosząc ciężary, należy spróbować zakończyć sesję za pomocą pompy. Badania wykazały, że twoja siła i rozmiar mięśni mogą zostać zwiększone przez popchnięcie dodatkowej ilości krwi do twoich mięśni poprzez zestaw o wysokim powtórzeniu po twoich normalnych zestawach. Spróbuj zakończyć się zbiorem dwudziestu powtórzeń, a nawet stu powtórzeń ćwiczenia izolacyjnego.

Mamy nadzieję, że ten artykuł dostarczył Ci wszystkich wskazówek i sztuczek potrzebnych do zaatakowania rutyny przy 100% wysiłku. Włącz tę poradę do swojego treningu, a wkrótce powinieneś zobaczyć niezwykłe efekty w sile i tonie mięśni. Z wystarczającym poświęceniem i czasem osiągniesz wszystkie niesamowite rezultaty, których szukasz!