Fitness – jak często chodzić, jaki rodzaj treningu wybrać?

ranking suplementów na mięśnie

Być może próbowałeś już wypracować i przyjąć zdrowszy styl życia, ale szybko straciłeś motywację. Szanse są, twoje wysiłki zawiodły, ponieważ nie wiesz wystarczająco dużo o tym, co działa, a co nie. Przejdź przez te wskazówki dotyczące fitness, aby dowiedzieć się, co możesz zrobić.

Bez względu na to, jaka jest twoja płeć, nadal powinieneś wykonywać trening siłowy w ramach swojej rutyny ćwiczeń. Nie musisz się martwić o powiększanie i wyglądać jak budowniczy ciała, chyba że aktywnie próbujesz osiągnąć ten wynik. Tego typu kompilacje nie pojawiają się z dnia na dzień, a zwykła osoba nie osiągnie tych buildów.

Dla zdrowej kondycji zachowanie nawodnienia jest niezwykle ważne. Korzyści płynięcia z dużej ilości wody nie kończą się jednak na drzwiach siłowni. Poza zasilaniem ćwiczącego dzięki ciężkiemu treningowi, obfite spożycie wody poprawia ogólny stan zdrowia i pomaga w trawieniu przez cały dzień. Całkowite nawodnienie to kolejna część planu ogólnej sprawności.

Fitness polega w dużej mierze na aktywności fizycznej w formie ćwiczeń. Powinieneś ćwiczyć raz dziennie przez co najmniej 30 minut. Jeśli nie możesz ćwiczyć przez 30 minut, spróbuj od 5 minut, a następnie powoli idź do 30 dziennie. Gdy osiągniesz 30 dni, spróbuj wykonać bardziej intensywną aktywność lub ćwiczenia przez dłuższy czas.

Prowadź rejestr ćwiczeń, które robisz każdego dnia. Upewnij się, że prowadzisz dziennik ćwiczeń, które robisz. Jeśli nosisz krokomierz, możesz także rejestrować swoje kroki każdego dnia i nieustannie dążyć do zwiększenia liczby. Dowiesz się, co trzeba zrobić, aby dotrzeć do miejsca, w którym chcesz się znajdować, jeśli kompilujesz dane.

Aby osiągnąć swoje cele fitness, powinieneś dodać ćwiczenia oporowe do reżimu treningu. Rodzaje treningu oporowego obejmują wolne ciężary, piłkę do ćwiczeń, paski do ćwiczeń i maszyny treningowe. Tego typu ćwiczenia przynoszą korzyści kościom, pobudzają metabolizm i zwiększają utratę tłuszczu. Żaden program ćwiczeń nie jest kompletny bez ćwiczeń oporowych.

Wykonując powtórzenia, odliczaj wstecz od numeru, nad którym pracujesz. Pomoże Ci to dowiedzieć się, ile jeszcze zostałosz, utrzymując motywację do ukończenia.

Możesz zwiększyć swoje treningi kontrolując swój oddech. Robiąc przysiady lub brzuszki, wydychaj, gdy siedzisz całą drogę, zanim zejdziesz. Kiedy głęboko oddychasz, mięśnie brzucha są zmuszane do cięższej pracy.

Jeśli boisz się idei wykonywania wielu zestawów podbródków, spróbuj spojrzeć na to w ten sposób: zamiast skupiać się na wysiłku potrzebnym do uniesienia całego ciała, pomyśl o wysiłku, który wystarczy, aby oderwać łokcie. Zaskakuje to, że cały trening wydaje się nieco łatwiejszy.

Możesz zwiększyć jakość swoich loków po prostu używając ręcznika treningowego jako części zestawu. Owiń suchy ręcznik po całym barze, upewnij się, że masz pewny chwyt, a następnie wykonuj powtórzenia i zestawy jak zwykle. Zwiększając grubość samego paska, sprawiasz, że mięśnie przedramienia działają jeszcze bardziej niż zwykle.

Wspinaczka to świetne ćwiczenie. Jeśli masz odpowiednie buty, sprawisz, że będzie bardziej wydajny. Twoje buty wspinaczkowe powinny ściśle przylegać do bosych stóp, pozwalać Ci stać, ale nie chodzić bardzo wygodnie. Te obcisłe buty zapewnią ci kontrolę nad wspinaczką i pozwolą ci lepiej wykorzystać mięśnie nóg.

Teraz, gdy już wiesz wszystko na temat kondycji, nadszedł czas, aby ustawić harmonogram i trzymać się go. Upewnij się, że zaczynasz powoli i stopniowo dodajesz nowe ćwiczenia do swojej rutyny. Nie spiesz się, nie wyczerpuj się i baw się dobrze: te trzy elementy są niezbędne do fitnessu.